Jumaat, 14 Disember 2012

Someone make me shocked

Ok masa kat opis tadi ada someone tegur aku that time around 11.30 am something.....He told me "You should be careful with that girl" (>.<")....Owhhhh that sound buat aku rasa itu satu warning bagi aku.....Like he knows something about that girl.....OMG.......Buat aku cuak sey....Seyes.....(-_-")

Suddenly he asks me again....Dia tak nak aku marah-marah lagi......And he told me....I guess I do not know the story but I think you're right.......(^______^).....Owhhhh really i'm right.....That why aku bengang dengan si polan tu....If aku salah....For what aku nak marah si polan tu kan.....See.....People who knew me know who I am.................Ok.......Now I'm happy......Aku tak rugi apa-apa kalau aku buang kau sebagai kawan aku....Malah aku akan dapat lebih ramai kawan yang sememangnya bukan jenis macam kau manusia.......

Ok aku dah membebel panjang ni....So time nak balik ni.....Ada masa aku story mory lagi k....Bye ! (^________^)

Nota kaki :- Aku akan ingan pesanan that guy tu.....Thanks so much....

it's me
mass-naim 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)