Selasa, 11 Disember 2012

rindu kamu geng

Seyes memang aku rindu kan kau saat ni....Aku rindu ronda-ronda dengan kau waktu zaman sekolah dulu......Memang seyes tak boleh bla waktu dulu-dulu.....Aku dan kau memang sangat nakal....Nakal tahap gaban......Aku rindu kau suapkan aku makan....Aku rindu share makanan dengan kau......Yang paling aku rindu bila aku suka menyakat kau sampai kau marah kat aku.........
Zaman sekolah dah berlalu dulu lagi.....Pergi dan tak kan boleh di putar balik masa itu....Sangat menyedihkan.......Kini alam pekerjaan aku dan kau lalui bersama....Bekerja dalam satu bumbung yang sama.......Oh My God.......Zaman kerja memang buat kita sama-sama matang.....Aku hargai zaman kerja itu....Lantas suatu hari kau pergi meninggalkan aku bersendiri duduk terperuk di situ lagi sedangkan kau dah maju kehadapan meninggalkan aku keseorangan tanpa seorang sahabat suka dan duka seperti kau......Aku berjuang memajukan diri sendiri....Terima kasih pada kau kerana mampu untuk memberikan sokongan walaupun kau tiada di hadapan mata aku....Akhirnya aku berjaya meloloskan diri dari bangunan itu dan meninggalkan kau jauh untuk aku pergi mengejar cita-cita aku.....Tinggal lah pula kau disana dengan pekerjaan kau.....Sekarang kita dah sama....Kau ada kerjaya yang bagus dan aku juga mempunyai nya.....Kita sama-sama berjaya.....Tahniah untuk itu......Aku gembira untuk kejayaan kita........(^____________^)
Kita sama-sama telah dapat apa yang inginkan oleh diri kita.....Kini zaman untuk mendapatkan masa depan yang cerah dalam memperoleh kerjaya masing-masing....Kau menapak satu lagi langkah....Langkah alam berumah tangga....Aku sangat teruja untuk mendengar berita tersebut......Tahniah untuk itu pula........Saat detik itu tiba pada kau...Aku sangat gembira kerana kau telah mencapai impian yang kau bina sendiri...........Kini hidup kau bahagia dengan insan yang paling kau cinta.......Sedangkan aku masih lagi disini menanti dengan penuh harapan mengharap yang aku akan menyusul mengikut langkah kau yang satu itu.....Alam berumah tangga memang satu dari senarai impian aku........Akan aku tunggu detik itu wahai geng.......................(^__________^)
Seyes geng.....Aku rindu saat yang itu...........I hope one day we can hang out together as before.......Aku harap kau pun rindu zaman itu...Berdua bersama menikmati zaman sekolah satu waktu dulu................Rindu gila pada kau............................(^______________^)


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)