Ahad, 24 Ogos 2014

Segmen Blogwalking Pink Ladies 2# : 48 Hour Marathon

tekan banner untuk join

Mengapa wanita sering dikaitkan dengan warna PINK????

Warna pink sering dikaitkan dengan wanita kerana dikatakan berunsur kelembutan dan feminin... Warna ini jugak mendorong kepada sifat kepasrahan, penyerahan, kesempurnaan, keayuan dan kesempurnaan.... Orang yang gemar PINK kebanyakkan nya inginkan perhatian dan kasih sayang serta inginkan belaian.... Tegar untuk dapatkan sesuatu sehinggakan tidah pedulikan orang sekeliling.... 

Teringat aku pada office mate yang duduk depan aku nih... Hikhik.... Dia memang gila pink... Naik juling mata aku pandang dia.... Kalau pergi kerja pakai sut pakaian warna pink tak sah kalau tak pakai jam warna pink sekali... Sampai handbeg pun nak pink jugak.... Hikhik... Tapi dia comel.... =)

Bagi aku warna pink bukan warna kegemaran aku... Hihi... Tapi untuk aku personaly warna pink ni ok ok jerk.... Kalau ada barang aku yang warna pink macam baju ke tudung ke aku pakai jerk... Hihi.... Ok daaaaaa..... 

Jommm pada yang belom join segmen blogwalking ni sila lah join dengan click pada banner sahaja ok.... Ada hadiah untuk korang tau... Dan korang akan dipilih sebagai bloglist oleh admin blog tersebut.... Daaaaa....

its me
mass-naim

7 ulasan:

Norihanyusuf berkata...

Salam perkenalan..dari segmen yang sama..
Jom follow boog saya ...

http://mama3farhanah.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-pink-ladies-2-48.html?m=1

flizzy86 berkata...

Salam singgah dr segmen yg sama ^^

- berkata...

gud luck..samala join jgk..hehe.

Indahnya Kehidupan berkata...

Selamat bersegmen..

Iola berkata...

hai singgah sini :D terima kasih sudi join hee
keep in touch , insyaallah

jom jalan-jalan dengan ladies yang lain :)
http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/08/senarai-peserta-pink-ladies-2.html

Syazrahtarmin berkata...

hai.. selamat bersegmen...

singgah dr segmen yg sama :)

http://syazdanny2329.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-pink-ladies-2-48.html

Farah berkata...

Assalamualaikum, blog walking dari segmen yang sama. Jemput singgah blog juga, hehe =D http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/08/segmen-blogwalking-pink-ladies-2-48.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)