Ahad, 24 Ogos 2014

Buddies. Outing

Kami buddies.... Kami tak kan terpisah.... Ecehhhh..... Ahahahah tak kan terpisah lah sangat..... Tapikan kalau dah ketentuan persahabatan kami yang terjalin ni kekal selamanya Alhamdulillah..... Syukur dapat kawan-kawan macam mereka-mereka ni.... Hikhik

Baru-baru ni sebelum majlis tunang zura ingat tak entry ini  sehari sebelum majliskami pergi open house rumah staff sama-sama.... Nadia sampai petang terus ke rumah staff yang buat open house.... Hubby aku pulak sampai malam nya.... Sebelum hubby sampai aku nadia dan fifie ke pasar borong pandan nak mencari shawl untuk akmi pakai masa majlis zura tu.... Tapi tak de yang berkenan kat hati.... Hubby pulak dah msg bagi tau dah keluar toll... Terus pergi amik hubby kat sentral dan terus ke bazar karat.... Hubby jadi bodyguard kami malam tu.... Hubby-hubby member aku tak da masa tu masing-masing ada kerja yang kene settlekan... Hikhik.... Lepas dah dapat shawl kami terus ke kedai makan..... Nadia dan fifie pergi pickup hubby masing-masing.... Zura dan bakal tunang nya pulak ondaway ke kedai makan... Hikhik.... Seronok kali ni.... masing-masing berpasangan.... Buat pertama kali lengkap semua ada..... Hikhik.... Berborak kat situ macam kedai makan tu kami punya... Suara kami jerk yang kuat aku rasa.... Jom usha gambar yang ada... Hihi.... Tak banyak gambar yang aku ada... Banyak gambar ada dalam hp nadia.... Huhuhu...

Dari kiri :-
Fifie, Nadia, Aku, Kak Lina

Ok... meh aku kenal kan 1 per 1 ye...
Abg botak - Farid
Tudung hitam corak - Nadia (wife abg botak)
Baju kelabu - Zura
Baju purple - Isa (Tunang zura)
Baju hitam - itu aku mass naim
Baju kuning - itu hubby aku hafiz apet
Baju putih - Mamat (suami fifie)
Tudung turquoise - Fifie 

Itu lah kami....... Hikhik.... Daaaaaa....

its me
mass-naim


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jemput join segmen GA yang CT buat..
Giveaway Merdeka : Penang Mari Baq Ang By Siti Yang Menaip
Tamat 24 August 2014 pukul 11.30 Malam ini..
hihihiks masih ada masa untuk menjoinkan diri kalau sudi..
kalau dah join mekaaaceh banyak-banyak..
Thank You :D

syoooknya lepak dengan kawan kawan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)