Jumaat, 25 Januari 2013

gemuk - debab

Gemok ---> Debab ---> Gemok ---> Debab (^^,) (,^^) (~,~") (+,+") erggghhhhhhhhhh !!!!!!!
+
+
+
+
+

Huh ari tu si chenta hearty call time2 aku tengah sedap-sedap landing kat depan tv tengok cerita Ruby kat tv 3... Aku jawab call dia dan tau-tau perkataan pertama dia panggil aku mase aku jawab call dia tu... Dia panggil aku gemok........!!!!!!!!! OMG.... Ade ke dia panggil aku gemok..... Dia bukan tak tau yang aku sekarang ni tengah maintain nak kurus sebab dia...Owhhhhhhhhh tacing sikit lah mase dia panggil aku gemok kan..... But it's ok.... Aku balas balik dan panggil dia "debab" ahahahahaha...... Kan hamik kau..... Terkene balik... Ngeeeee :D .... Tapi dia sporting giler....... Dia tak kesah pon sebab aku dan dia sama-sama tau yang kami sedang bergurau.... Ehehehehe,,,, (^_________^) So sweet.........

Tapi even bergurau sekali pon tak bermakna aku patah semangat untuk terus menguruskan badan.... Errrrrrkkkkk.... Aku akan biarkan dia panggil aku gemok sebab nya dia punya cara dia tersendiri untuk memberi semangat dan untuk aku terus berusaha lebih untuk mendapatkan berat yang sepatutnya.... Heheheheh.... Chaiyookkkkkk mass!!!!! U can do it..... Hoyeh hoyeh (^^,) Ngeh ngeh ngeh (^_________________^) !!!!!!! Peace yallllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)