Jumaat, 11 Januari 2013

Turun KG.. Happy (^____^)

Aku happy saat ini. Usaha aku untuk menurunkan berat badan dah berjaya.. Yahooooooo (^_______________^)!!!! Aku akan usaha lebih lagi memandangkan kurang dari 5 bulan aku bakal naik pelamin..... Owhhhh excited sungguh..... Tak percaya??? See this picture k.. (>.<")

-Result yang pertama pada timbang yang pertama-

-Result yang ke-2 dari timbang yang ke-2 untuk memastikan yang timbang pertama itu tidak rosak ngee :D-

Ada dua picture dalam hari dan waktu yang sama cuma perbezaan kepada minit sahaja... =) Aku buat dua kali timbang sebab aku nak pastikan yang timbang pertama tu tidak salah.... Dan hasilnya lebih kurang sahaja bermakna timbang pertama tidak rosak... Yeehaaaaaaaa !!!

Sebelom pergi timbang aku dan si sweet bertudung pergi merelax-relax kan diri dengan mengurut kaki.... Thanks kat si sweet bertudung sebab belanja saya malam tu.... Segan i tau (^___-") Erkkkkk !!!!

- Kuat tangan akak ni urut kaki aku.. Boleh tahan sakit -

- Aku dan si sweet bertudung menahan kesakitan.. Erkkkkkkk !!! -

Hurmmmmmmm lega dapat urut kaki.. Rasa macam segar sangat lepas urut tu... (^^,) Thanks lagi sekali kat si sweet bertudung sebab belanja saya.... So lepas urut baru lah g makan.. Dan after that baru lah pergi menimbang berat badan..... Yesssssss saya dah berjaya menurunkan berat badan saya melalui proses diet saya..... (^____^) Yeehaaaaaaa......... Ok that's all... (^________*)


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)