Ahad, 23 November 2014

Tanpa Tajuk

Salam semua,,

Wahhhhhh lama gilosssss aku x update apa2 entry kat blog aku nih... Dah bersarang nampaknya.... Hikhik..... Aku tak update bukan apa.... Lately ni sangat2 sibuk dengan urusan kerja yang bertimbun-timbun.... Tak menang tangan rasanya,,, Tambah dengan office mate cuti awal untuk bersalin lagi..... Memang busy tahap melampau sampai aku malas nak pergi kerja... Tiap pagi bangun mata ketat jerk nak bukak.... Hahaha..... Sampai macam tu sekali.... Tapi sebab tanggungjawab masih aku gigihkan lagi tulang 4 kerat untuk gerak ke pejabat.... Hukhuk..... =)

Pejam celik pejam celik dah pertengahan bulan 11..... Bila dihitung hari dah nak hampir hujung tahun 2014.... So, baru-baru ni aku ada terfikir nak lancarkan 1st Giveaway sempena anniversary aku tak lama lagi..... So aku harap ada lah yang support giveaway aku tu nanti..... Berdebar-debar sebenarnya nih nak lancarkan....... Hikhik..... Ermmmmm aku rase sampai takat ni jerk dulu entry aku.... Akan aku update next entry nanti tentang 1st Giveaway aku tu ye... =) Bye....

its me
mass-naim 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)