Selasa, 29 April 2014

Gift dari seorang yang bernama S.A.H.A.B.A.T

Ihikihikihik...... 1st nak say thanks kat S.A.H.A.B.A.T yang sorang nih Nadia Sazali...... Dia lah make-up artis yang make-up kan aku waktu majlis kahwin aku dulu..... Ihihihihi.... Terima kasih kak ngah sebab sudi bagi saya sehelai shawl dan skull pin yang comel tuh...... =) Ihihihihihihi..........

Shawl pemberian kak ngah =)
Skull pin yang comel......
Ha tu dia shawl yang kat gambar cantik tak????? Yang gambar bawah tu skull pin aku pakai kat tepi tudung aku.... Nampak tak yang warna pink tu..??? Comel kan... Skull pin tu lama dah aku cari tapi susah nak jumpa.... Katanya dia beli kat overseas..... So skull pin dan shawl tu bukan aku sorang jerk yang dapat.... Semua kawan-kawan aku pun dapat jugak...... Ihihihihi...... Aku sayang gila kat skull pin tu..... =) Erkkkkkkkk...... Abaikan muka aku yang pucat dan berminyak tu yerk.... Hikhik...... =)

Ermmmmmmm k lah.... Nak story tu jerk lain tak de dah...... Ok bye.....

its me
mass-naim

1 ulasan:

nOe suhaimi berkata...

wahhh besss dapat hadiah dari kawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)