Rabu, 18 Disember 2013

Pre-Wedding Photo

Hye all.... Ha baru hari ni aku nak update pasal Pre Wedding.... Ingat lagi tak dengan 1 entry yang pernah aku update  dengan tajuk nya Pre Wedding Photoshoot ..... Dalam entry tu aku ada cakap nak update hasil gambar masa photoshoot tu kan.... Now tiba masa aku nak update dalam blog aku ni....
 
Jommmm layan gambar..... (^___^) Tapi sebelum tu aku nak bg info dimana photoshoot aku berlangsung ye...
 
Tarikh : 14/10/2013 (Isnin sehari sebelum Raya Haji)
Masa : 3.00 Petang 
Tempat : Daerah Tangkak & Tasik Chin Chin Melaka


 
 

 
 


 
 








 









Ok tu jerk lah sebahagian gambar yang dapat aku share kan kat sini.... Nak masuk kan banyak-banyak nanti bosan pulak kan nak tengok..... Hihihi...
 
By the way overall hasil photoshoot ni aku memang puas hati... Tak sia-sia aku amik dengan photographer ni.... Superb... Ramai yang tengok album aku pun puji dengan hasil kerja photographer ni..... Ok bagi yang nak amik photographer ni, aku ada bagi link facebook dia kat sini Aminur Rasyid atau page facebook dia disini Ar Studio .... Studio dia terletak di Arked Mara Tangkak..... Package yang diberikan pun sangat berpatutan dengan hasil kerja dan komitmen yang diberikan...... Untuk majlis kawin aku pun aku hire dia jerk..... Senang malas nak fikir banyak dan pening kepala nak cari photographer lain.... Hikhikhik...... (^_^) !!!!!!!!!!!!!
 
Ok lah.... Sampai sini jerk aku nak story...... Selamat mencuci mata dengan gambar-gambar yang disajikan..... =) Daaaaaaaa.....

Info : Gambar-gambar tersebut semuanya adalah gambar original tanpa edit ye.........

it's me
mass-naim
 
 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)