Isnin, 28 Oktober 2013

EOS Lip Balm + Bath & Body Work (BBW) Hand Sanitizer Gel

Ha............ Tu dia EOS Lip Balm & Hand Sanitizer Gel from Bath & Body Work (BBW) aku dah sampai..... Sangat teruja dapat dua barang ini..... Seyesly jatuh cinta sangat-sangat..... (^__^)

Actually aku dah dapat barang2 ni untuk hand sanitizer pada awal bulan ni manakala EOS lip balm pulak dapat after raya haji hari tu.... Memang berbaloi tak menyesal order dan beli..... Barang ni aku order dari member aku punya member direct from US.... Thanks kak Nadia =)

Untuk hand sanitizer aku beli sekali 2 iaitu Aspen Autumn Day & Pumpkin Caramel Latte.... Bau dia sangat sedap macam nak telan-telan jerk.... Teruja gila dengan bau dia..... Bila aku dapat hand sanitizer ni by hand oleh kak Nadia waktu dia turun JB sebab kerja,, Member-member opis aku pon pelik tengok benda tu n start tanya apakah benda alah 2???? And diaorang amik bau terus tanya kak Nadia ada stock lagi tak... Kebetulan kak Nadia bawak lebih so dapat lah kat diaorang sorang satu.... Berebut masing-masing pilih bau... Huhuhuhu.... !!!!



Hand sanitizer aku ni xde holder dia... Holder dia aku order tapi belum dapat lagi... Holder dia pun comel-comel semuanya..... Ni kat bawah ada gambar holder dia... =)


Comelkan holder dia... Actually ada banyak lagi corak holder dia... Ada yang plain ada yang bling-bling ada yang glitter n yang gambar kat atas tu yang paling cute..... Macam-macam corak ada.... =)

Untuk EOS lip balm pulak,, aku dapat after raya haji.... Pun sama sangat teruja dapat EOS lip balm tu... Once dah dapat terus snap gambar.... Member-member pon ada order jugak.. Masing-masing terus upload pic on insta... Hihihihihi... =) After that try bukak bau n pakai.... Perghhhhhh pun sama rasa nak makan jerk lip balm tu..... Actually aku order summer fruit tapi da abis tinggal 1 jerk yang dapat member aku since dia pun dah pay awal so dapat pada dia.... And aku diberi dua pilihan jerk sama ada nak Lemon Drop or Sweet Mint... So aku pilih sweet mint.... Bila pakai rasa nak kunyah-kunyah lip balm tu.. Sebab rasa macam gula-gula getah.... Bau memang menyegarkan.... Best... =)


Ni lah antara pilihan-pilihan nya.... Puas hati gila... =) Nak order lagi...

Ok ni kat bawah ada gambar aku punya sendiri..... =)


This is mine.... =)

Sweet Mint

Macam ni lah rupanya EOS Lip Balm......

Comel kan.... Campur dengan member-member punya... =)

Sweet sangat.... =)

Overall sangat puas ati dengan barang-barang ni..... Lain kali nak order lagi.... After this nak order Body Mist,, Body Lotion and Room Spray and all this item ofcoz from Bath & Body Work..... K daaaaaa.... Kbaiiiii


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)