Khamis, 28 Mac 2013

Mr. B ^....^

Alhamdulillah rezeki pada pagi ini...... Terima kasih Mr. B kerana telah membuat saya tersenyum lebar di pagi hari.. Masuk-masuk opis dah dapat good news... Hoyeyyyyy hoyeyyyy....... ^__^ Seronok rasanya... Bertuah badan =) !!!! Seronok rasenya bila dapat Mr. B yang besar-besar ni..... Ehehehe..... Nak cakap besar tu xlah besar sangat tapi beza dengan apa yang aku dapat masa time keje klinik dulu lah..... Dah dekat 1 year x dapat jumpa dengan Mr. B.... But this year kami bersua kembali.....

Apa tu ek Mr. B?? Mr. B tu BONUS... Ehehehehe... =)... Apa lagi memandangkan aku kat JB dan x balik kampung kali ni, aku wat keputusan untuk bank in kan separuh dari yang aku dapat tu kat parents aku.... Bukan selalu kan aku dapat besar-besar macam ni.... Ngeeeee :D Mood aku happy sangat kali ini.... Apa yang aku harap membuah kan hasil...... Dan gaji aku juga akan dinaik kan sebanyak tutttttttttttttttttttttttttt %... Mane boley tau berapa percent gaji aku naik.... Itu adalah rahsia kerajaan hati aku.... Cewahhh... Tapi alhamdulillah aku syukur... Berkat kesabaran aku dan dorongan dari orang-orang yang aku cinta Ibu, Ayah, n jugak Mr. Debab aku yang tak putus-putus mendoakan kejayaan aku.... Terima kasih pada kamu semua... Jasa kamu tak mungkin aku lupa =)

Hari yang sama aku dapat Mr. B tu boss aku ajak semua staff dia lunch sesama.... Meraikan Mr. B yang kami terima...... Thanks kepada yang belanja aku dan yang lain-lain....

Warung Siput Sedut Wak Dol Kampung Pasir
Marvelesssssss !!!!!!!!!!!!

Kali ini aku betul-betul tak sabar nak tunggu Mr. Debab aku turun JB esok.... Nak meraikan apa yang aku dapat sesama dengan dia n housematte aku serta boyfriend dia.... Ok..... XoXo :D Peace yallllll!!!!!!!!!!! and Publish !!! (^_____^)


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)