Selasa, 2 September 2014

Untuk Hubby Tercinta : Selamat Hari Lahir Sayang



Hari ni birthday hubby dan kembar nya.... So happy birthday to both of you.... =)

 Actually baru teringat birthday hubby last week... Nasib baik sempat lagi nak cari hadiah untuk dia... Ahahaha... Ini semua kerja banyak kat office punya hal.... Aishhhhh...... (-_-")

So, Untuk Hubby Tercinta :-

Alhamdulillah Syukur Allah masih bagi peluang untuk awak teruskan hidup sehingga umur awak sekarang ni... Bertambah 1 lagi angka dalam hidup awak sayang... Syukur juga pada Allah sebab masih pinjamkan awak untuk saya berdamping dengan awak... Doa saya untuk awak semoga Allah panjangkan umur awak dan dilimpahkan rezeki dariNya untuk awak serta diberikan kesihatan selalu.... Harap awak dapat jadi suami yang baik antara yang terbaik untuk saya dan bahagia bersama dunia dan akhirat.... InsyaAllah... Amin.... Dimana awak berada,, apa yang awak buat saya doa kan semoga Allah sentiasa melindungi awak... Saya sayang awak tau en.suami... Hope awak suka hadiah yang saya bagi tu... Saya ikhlas tau (^____^)

Lots of love, hugs and kisses its all for you dear!"

p/s : hadiah apa yang aku bagi??? nanti aku update ok.... =) daaaaa.....

its me
mass-naim

1 ulasan:

Tunsha Ayunie berkata...

Selamat hari lahir untuk hubby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)