Jumaat, 12 September 2014

Throwback | Selamat Hari Lahir Sayang


Ha..... Ari tu aku ada update pasal birthday hubby KAT SINI... Aku ada cakap pasal nak update hadiah apa yang aku bagi kat dia this year kan... So,,, Ari ni baru ada kesempatan.... Hahahaha....

Ok malam yang aku sampai kampung dari JB Khamis malam Jumaat tu aku terus buat kejutan untuk hubby suruh dia amik barang dalam bonet kereta aku..... 

Hubby   :  apa ni B??

Aku       : tak ada apa-apa amik jerk bawak turun.....

Hubby   : Kan abang dah agak dah mesti b beli punya bukan abang tak kenal b... Abang dah kenal sangat dah... 

Aku       : Sengeh-sengeh jerk.... Hehehe

Masok rumah terus masuk bilik tak tunggu lama terus dia bukak hadiah yang aku bagi tu..... Excited lah tu kan.... Mana tak nya dapat hadiah 4 hari awal sebelum birthday..... (^______^)

This year aku bagi dia sneakers jerk.... Actually sebenarnya pening fikir nak bagi apa sebab seminggu sebelum birthday baru aku teringat pasal birthday dia tambah dengan keadaan aku demam waktu tu ahahah... Teruk aku ni kan... Mula-mula fikir nak belikan dia wallet dah pergi survey dah tapi dalam masa survey tu tetibe teringat yang dia ada cakap yang dia nak pakai sneakers converse... So, tak banyak fikir terus masuk butik converse terus pilih dan terus bayar,,,, Kihkih..... Kemudian hari Ahad hari aku nak balik JB dengan adik ipar aku,, Aku hantar hubby dulu ke rumah family dia,,, Tengah aku duduk-duduk tu tetiba dia amik semula beg baju dia terus masukkan dalam kereta,,, Pelik jugak aku,, Tetiba dia cakap nak follow aku balik JB... Aku senyum jerk lah.... =) Hihihi


Doa saya sentiasa mengiringi awak sayang....

I Love You

its me
mass-naim

2 ulasan:

cik mah berkata...

Sweet je..cik mah pun terpikir2 juga nk bg hadiah apa...maybr sandal kot .sbb hubs ada ckp juga

Iola berkata...

hee sweet :) pandai sis ambil hati suami

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)